Žádost o příklad dynamického webu

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
vacatko
Člen | 10
+
0
-

Ahoj,
jsem úplný začátečník a rád bych se zeptal, jestli někdo nemáte vzorový příklad na tvorbu jednotuchého dynamického webu. V podstatě se mi jedná o funkční kostru na způsob https://doc.nette.org/cs/quickstart s tím, že menu i samotný obsah stránky bude načítaný z databáze. Ideální by byla varianta s hlavním horním menu a jemu přidruženému postranímu menu. Moc by mi to pomohlo, pročetl jsem snad už většinu tutoriálů, návodů, atd. ale nějak mi to stále uniká…
Předem moc děkuji.
Jirka

Ani
Člen | 226
+
0
-

Tohle je docela komický. Co ti na tom uniká, že tam ty data místo nějakýho pole načteš z datbáze a budeš tam mít dvě menu místo jednoho? Bohužel, ale většinou když něco chceš, tak se musíš snažit. S takovým přístupem máš snad lepší si stáhnout wordpress.

art
Člen | 2
+
0
-

Já bych spíše uvítal tutoriál na web s administrací pomocí modulů… Protože mi pořád uniká jak napsat například modul pro novinky.. v administraci si přidám novinky a potřebuji ji vypsat na webu.. ono by tohle docela stačilo, zbytek webu už bych z toho snad pochopil…

vacatko
Člen | 10
+
0
-

Ahoj, no díky za rychlou odpověď. Zkusím tedy trochu konkrétněji a dopředu se omlovám za případné nepřesnosti v názvosloví – opravdu se PHP/OOP/Nette teprve seznamuji. Zatím se mi podařilo načíst pouze menu hlavní (horní) menu a nevím jak ho provázat s tím postraním menu…

newPOPE
Člen | 648
+
0
-

@vacatko: ako pozeram tak tym videam sa zacina darit :-). No slubit nemozem nic ale budem sa snazit vydat videjko ako na to… cize nie komplet riesenie (a kazdy to moze riesit inak)

@art: tu uz to zacina byt trocha horsie, kedze je dobre na niecom stavat. A zatial mame len staticky web a AJAX :-)

vacatko
Člen | 10
+
0
-

to newPOPE: No kdyby ti na to vyšel čas, bylo by to fakt super a moc bys mi tím pomohl!

Jan Tvrdík
Nette guru | 2595
+
0
-