Nefunguje mi web z windows na mintu

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
found
Člen | 16
+
0
-

Ahojte,

v Nette jsem začátečník už nějakou dobu, měl jsem rozdělaný web, musel jsem ale reinstalovat systém, protože na win8 už trvalo pět minut otevřít youtubu ve spuštěném firefoxu. A rozhodl jsem se zkusit linux.

V Linuxu mi ale web přestal fungovat. Zkušil jsem requirement_checker a vše vypadá v pohodě, akorát mi to píše, že nemám modul rewrite, tak jsem jej doinstaloval, ale i tak to pořád píše, že jej „možná nemám“.

Horší problém potom je to, že když chci spustit web, píše mi to, že chybí složky temp/cache a vendor/others. Když jsem je ručně přidělal, napsalo mi to

fopen(/home/jimmeak/www/nette/sandbox/temp/cache/_Nette.RobotLoader/_9db4e769e7a46be6e060ccdcb58e033e): failed to open stream: No such file or directory

Četl jsem tady, že by to mohlo být safe modem, v php.ini jsem našel akorát sql.safe_mode = off, jiný safe mode jsem nikde nenašel. Tušíte, co bych měl dělat?

Poznámka: Zkusil jsem, jestli není problém u mě na webu, tak, že jsem zkusil přes composer vzít orginální sandbox a píše to úplně stejně.

S pozdravem
Jimmy

Jan Mikeš
Člen | 771
+
0
-

A zkousel jsi cache promazat?
Ten soubor fyzicky existuje nebo ne?

found
Člen | 16
+
0
-

nn, ta složka cache se sama od sebe vůbec nevytvoří a jinak je prázdná.

A ve složce log je jenom web.config, jinak nic.

David Matějka
Moderator | 6445
+
0
-

mas nastaveny prava pro zapis do slozky temp?

found
Člen | 16
+
0
-

Je možné, že ne, protože se v právech souborů vůbec nevyznám. Na linuxu jsem poprvé v životě a na winech jsem je nikdy řešit nemusel.

Edit: DocumentRoot jsem si nastavil na /home/www, původně mě to hodilo do /var/www, kde jsem se nehnul bez sudo.

Editoval found (14. 1. 2015 19:36)

Marek Šneberger
Člen | 130
+
0
-