Existuje ukážka jednoduchého webu v Nette?

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
oktam
Člen | 25
+
0
-

Ahoj, posledné 4 dni študujem po večeroch Nette. Snažím sa čítať všetky návody, tutorialy … ale po 4 dňoch mám stále pocit, že sa neviem vôbec pohnúť… :-)

Snažím sa študovať príklady atď… Príklady mi síce fungujú ale akosi nie som schopný čokoľvek spraviť sám hoci s otvoreným manuálom…

Existuje niekde návod na postavenie jednoduchej webovej stránky v Nette? Stránka s hlavným menu, 5 podstránok, ktoré zobrazujú obsah článku, jedna zo stránok ma kontaktný formulár, ktorý obsah správy pošle na e-mail… ?

S vysvetlením, že kde sa nachádza ktorý kus kódu a prečo…

Pár rokov programujem s PHP, mám za sebou aj zložitejšie multi-user databázové aplikácie, takže úplný lama hádam nie som :-) no toto mi dáva fakt zabrať. Som presvedčený, že len sa musím do Nette dostať, pochopiť základné princípy a potom to už pôjde, mam ale problém tou bariérou prejsť …

Ondřej Brejla
Člen | 746
+
0
-

Nějaký komplexnější návod snad není, nebo o něm nevím. Ale byl by to parádní tutoriál :-) Nejvíc se toho vyčte z examples, případně z Quick Startu nebo ze seriálu na Zdrojáku.

oktam
Člen | 25
+
0
-

Quick Start aj seriál na Zdrojáku som dávno preštudoval :-). Seriál na Zdrojáku je naozaj dobrý, uvedomil som si tam veľa vecí. Stále však málo na to, aby som zvládal ten najjednoduchší web :-(

romansklenar
Člen | 655
+
0
-

A co příklady v distribuci? Z takového akrabatu / CD-collection musí být základ jasný.

Cifro
Člen | 245
+
0
-

romansklenar napsal(a):

A co příklady v distribuci? Z takového akrabatu / CD-collection musí být základ jasný.