Začátečnické dotazi k verzi 2.0

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
zoool
Člen | 89
+
0
-

Ahoj jsem úplný začátečník, tak mám pár dotazů, pustil jsem se s tím do přepsání mého starého eshopu, ale zatím jsem z toho zoufalý.

  1. Chtěl jsem se zaptat z dibi jsem přešel na ORM což se mi líbí více, hlavně že se o nic nemusím starat, ale chtěl jsem se zeptat dá se nějak vypsat složený dotaz? něco jak je v dibi::test .
  2. Jak do projektu nainkludovat soubor s třídou aby se dala použít, mám ji uložit do konteineru? a jak přesně, pořád je nějak nechápu :-( a to jsem si toho přečetl dost. Používám základní adresářovou strukturu a vytvořil jsem si složku components ve složce app a tam jsem si třeba uložil visual paginátor jak to, že mi to píše, že daná třída nebyla nalezena když mám v bootstrap tento kod
$configurator->createRobotLoader()
	->addDirectory(APP_DIR)
	->addDirectory(LIBS_DIR)
	->register();

neměli by se načíst všechny soubory z adresáře app?

Asi to už borce z nette unavuje odpovídat na tyto otázky, ale byl bych rád kdyby aspon někdo zareagoval.

Editoval zoool (4. 1. 2012 18:29)

ViPEr*CZ*
Člen | 814
+
0
-

ad 1) co toto https://api.nette.org/…ion.php.html#379

ad 2) zkusil bych vymazat cache ještě

Editoval ViPEr*CZ* (4. 1. 2012 18:54)

Acnnair
Člen | 34
+
0
-
  1. Ak je tvoje ORM Nette\Database tak dotazy by sa mali vypisovať v debug bare. Ak máš Doctrine, tak pozri v doplnkoch, je tam panel, ktorý sa ti pridá do debug baru.
  2. Používaš dobre namespacy (ak máš Nette pre PHP 5.3)?

Editoval Acnnair (4. 1. 2012 19:04)

ViPEr*CZ*
Člen | 814
+
0
-

Jen doplním. V tom debugBar se zobrazují dotazy, které již proběhli. Pokud skript někde spadne, pak tam nebudou. Samozřejmě tam budou i dotazy co jsou skryté ve skriptech Nette\Database.