Problém se zprovozněním DatePicker

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
edmund
Člen | 28
+
0
-

Ahoj, pokouším se zprovoznit prvek DatePicker ale narazil jsem v návodu u bodu 7.
Nevím, kam mám vložit uvedený kód pro registraci si metody addDatePicker do FormContaineru.

Omlouvám se za možná blbý dotaz, ale jsem začátečník a moc se zatím neorientuju.

Lopata
Člen | 139
+
0
-

Kamkoliv. Jediný požadavek je, aby se ten kód vykonal dříve, než na formuláři zavoláš metodu addDatePicker. Může to tedy být __construct Tvého poděděného Formu, můžeš si na to vyhradit speciální soubor či vytvořit zvláštní objekt. Bude to ale fungovat i když to dáš do bootstrapu nebo na konec souboru DatePicker.php (nevím, jak přesně se jmenuje).

edmund
Člen | 28
+
0
-

Díky, provedl jsem to a hned narazil na mnoho dalších problémů.
Laděnka mi hlásí, že nenašla spoustu tříd, na které se DatePicker odkazuje, třeba
Nette\Tools na řádku $value = Nette\Tools::createDateTime($value); // clone DateTime when given
nebo hned na řádku
class DatePicker extends Forms\FormControl
to hlásí, že nenašlo třídu FormControl.

Když jsem koukal, do adresáře s nette, tak tam skutečně tahle třída není, ale je tam místo ní ve složce
Form\Controls\ třída BaseControl.

Je možné, že prostě verze DatePickeru neodpovídá aktuální verzi Nette?
Mám stažen DatePicker odsud:http://nette.merxes.cz/date-picker/)
a aktuální Nette odsud:https://nette.org/cs/packages

Pokud ano, jaký jiný prvek pro práci s datem byste doporučili? Který nejlépe pracuje s aktuální verzí nette?

edmund
Člen | 28
+
0
-

ještě jsem si s tím trochu hrál,
nenalezené třídy opravil podle tohohle:
https://forum.nette.org/…n-ve-verzi-2
a opravil jsem řádek 142 z DatePicker.php
z $value = Nette\DateTime::createDateTime($value); // clone DateTime when given
na $value = new DateTime($value);

A zatím se to tváří, jako že to chodí.

xciza
Člen | 194
+
0
-