Problém s právy u složky temp?

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
coyot_
Člen | 12
+
0
-

Zdravím. Jsem úplný začátečník s Nette. Používám Nette 2.0 Alpha a PHP 5.3.0 (skrz Wamp server).

Začal jsem aplikací, která je popisována v Quick Startu. Tzn. TodoList. Vše jsem dělal podle návodu. Žádné vlastní invence jsem nepřidával.

Dostal jsem se k bodu, kdy jsem měl vytvářet model. Když jsem změnil obsah app/config.ini na obsah z tutoriálu. Nette mi začalo vracet tohle:
"InvalidStateException

Unable to write to directory ‚C:\wamp\www\Nette_test1\TodoList\document_root/../app/temp/cache‘. Make this directory writable."

Pochopil jsem, že mám asi špatně nastavená práva u temp, případně temp/cache. Ani po několika hodinách se mi nepodařilo přijít na to, jak tento problém vyřešit. Intuitivně jsem se snažil nastavit ve WIN7 práva těmto složkám tak, aby to fungovalo, ale nezadařilo se. Buď mi to WIN7 nedovolí, což nechápu proč, nebo je problém jinde (špatné nastavení apache, Nette), fakt nevim.

Proto bych potřeboval zjistit, jestli mám problém s WIN7, Nette, Wamp serverem, nebo s něčím úplně jiným. Jsem celkem v koncích. Pokud někdo máte tušení, co mám za problém, prosím o pomoc.

Jestli to bude nějaká moje hloupá chyba, tak se předem omlouvám, vysypu si na hlavu popel a pak si hodím mašli, protože kvůli tomuto problému mi už poměrně hrabe.

Omlouvám se za spam a předem děkuji za alespoň nějaké nápady.

David

Filip Procházka
Moderator | 4668
+
0
-

Tvým problémem je, že php nemůže zapisovat do složky temp/cache, jestli si dobře pamatuju, tak na windows se něco jako oprávnění složek neřeší, takže by ti mělo stačit zkontrolovat jestli složky C:\wamp\www\Nette_test1\TodoList\temp a C:\wamp\www\Nette_test1\TodoList\temp\cache existují

coyot_
Člen | 12
+
0
-

Děkuji za první odpověď. Tyto složky mi existují, z čehož vyplývá, že problém musí být jinde. :-(

Patrik Votoček
Člen | 2221
+
0
-