Nefunguje příkaz na testera v projektu

Tomáš Krucký
Člen | 5
+
0
-

Ahoj všem,

už třetí den řeším stejný problém a nemůžu přijít na řešení.
Chtěl jsem vyzkoušet pokrytí kódu v Nette Testerovi s využitím hezkého výpisu. Zahlásil, že potřebuji rozšíření tak jsem zvolil Xdebug. Zkoušel jsem různá nastavení v php.ini souboru a stále mi hlásil, že není použit žádný již zmíněný soubor, i když jsem zadával příkaz ať si vezme ten s absolutní cestou.
Každopádně, jelikož jsem začátečník a nevím jestli vše dělám správně, rozhodl jsem se, že vše přeinstaluju jestli jsem neudělal nějakou botu (PHP, Composer včetně balíčků a Xdebug).
Bohužel, teď to mám ještě v horším stavu, jelikož u projektů před reinstalací mi příkaz vendor/bin/tester v projektech funguje, ale u nově vytvořených projektů mi tento příkaz hlásí “permission denied”.

Předem vám mockrát děkuju za pomoc, já už si vážně nevím rady.

nightfish
Člen | 474
+
0
-
  1. Jaký používáš operační systém?
  2. Z jakého adresáře a jakým příkazem spouštíš nette tester?
  3. Jak přesně vypadá chybová hláška? (ideálně copy/paste z konzole/command line, kde bude vidět jak spuštění, tak celý výstup)
Tomáš Krucký
Člen | 5
+
0
-

Používám macOS na procesoru Apple Silicon. Založím nový projekt, třeba composer create-project nette/web-project pokus , otevřu projekt ve VScode, kde zadám příkaz

~/Desktop/test/pokus ✔  20:48:17
vendor/bin/tester
zsh: permission denied: vendor/bin/tester

Když v adresáři /opt/homebrew/etc/php/8.2 zadám ten stejný příkaz, tak se mi tester v terminálu mimo projekt spustí. Jak už jsem psal, v projektech, které byly založeny před pár dny tak stejný příkaz normálně funguje a v terminálu VSka se mi Tester spustí.

nightfish
Člen | 474
+
0
-

Co se stane, když ve stejném adresáři spustíš php vendor/bin/tester nebo php8.2 vendor/bin/tester?

nightfish
Člen | 474
+
0
-