Problém s odkazy na hostingu Wedos

mkolar88
Člen | 2
+
0
-

Ahoj, v Nette jsem začátečník. Programuju si aplikaci a zkusil jsem si ji rozjet na hostingu od Wedosu na subdoméně. Na localhost mi
všechno funguje bez problémů. NA hostingu mám problém s odkazy ve tvaru n:href, které se mi nezobrazují. Uvedu příklad ukázku, aby bylo zřetelné, o co se mi jedná.

Odkazy vypsané v layout.latte

<li class="nav-item">
    <a class="nav-link waves-effect waves-light" n:href="project:default">O projektu</a>
</li>
<li class="nav-item">
    <a class="nav-link waves-effect waves-light" n:href="career:default">Kariéra</a>
</li>

Na Wedosu ovšem vidím pouze toto:

<li class="nav-item">
    <a class="nav-link waves-effect waves-light" href="#">O projektu</a>
</li>
<li class="nav-item">
    <a class="nav-link waves-effect waves-light" href="#">Kariéra</a>
</li>

Zjistil jsem, že když smažu složku cache z tempu a refreshnu, tak je vše ok. Jakmile ale zavolám nějaký Presenter, dostanu se opět do této fáze.

Nevíte kde by mohl být problém? Předpokládám, že na hostingu wedosu, když local běží. Ale třeba se mýlím.

Marek Bartoš
Nette Blogger | 1146
+
0
-

Zkus si na hostingu zapnout debug mód, chyby v odkazech se bez něj chovají jinak.

Nebo nastavit toto, aby chybné odkazy zobrazily chybu i při produkčním módu

application:
	silentLinks: false

Hádám, že localhost máš na Windows, který není narozdíl od Linuxu case-sensitive a správně má být n:href="Project:default"

Editoval Marek Bartoš (25. 1. 2022 17:44)

mkolar88
Člen | 2
+
0
-

Marek Bartoš napsal(a):

Zkus si na hostingu zapnout debug mód, chyby v odkazech se bez něj chovají jinak.

Nebo nastavit toto, aby chybné odkazy zobrazily chybu i při produkčním módu

application:
	silentLinks: false

Hádám, že localhost máš na Windows, který není narozdíl od Linuxu case-sensitive a správně má být n:href="Project:default"