Vícekrokový formulář s tlačítkem Continue
- bringback7
- Člen | 6
Ahoj, jsem úplný začátečník jak v nette, tak obecně ve frontendu, takže budu rád za jakékoliv rady. Potřeboval bych udělat vícekrokový formulář, kde budu mít tlačítko Continue a Cancel, s tím, že Continue by mělo posílat vždy na další krok formuláře. Nemůžu tedy napsat odkaz v tlačítku Continue natvrdo, posílalo by mě to totiž na stejnej krok, nevždy na další. Slyšel jsem, že se to dá nějak udělat pomocí javascriptu, ale s tím taky neumím a zajímalo by mně, jestli se to nedá udělat nějak i pomocí čistě nette. Předem díky moc za rady.
- bringback7
- Člen | 6
Gappa napsal(a):
Ahoj,
myslím, že by ti mohl posloužit tento balíček :)
Ahoj, zkoušel jsem to nainstalovat a hází mi to tuhle hlášku:
Using version ^2.0 for contributte/forms-wizard ./composer.json has been updated Loading composer repositories with package information Updating dependencies (including require-dev) Your requirements could not be resolved to an installable set of packages. Problem 1 – contributte/forms-wizard 2.0.1 requires nette/forms ^2.3 → satisfiable by nette/forms[v2.3.0, v2.3.1, v2.3.10, v2.3.11, v2.3.12, v2.3.2, v2.3.3, v2.3.4, v2.3.5, v2.3.6, v2.3.7, v2.3.8, v2.3.9, v2.3.x-dev, v2.4.0, v2.4.1, v2.4.2, v2.4.3, v2.4.4, v2.4.5, v2.4.6, v2.4.7, v2.4.8, v2.4.9, v2.4.x-dev] but these conflict with your requirements or minimum-stability. – contributte/forms-wizard 2.0 requires nette/forms ^2.3 → satisfiable by nette/forms[v2.3.0, v2.3.1, v2.3.10, v2.3.11, v2.3.12, v2.3.2, v2.3.3, v2.3.4, v2.3.5, v2.3.6, v2.3.7, v2.3.8, v2.3.9, v2.3.x-dev, v2.4.0, v2.4.1, v2.4.2, v2.4.3, v2.4.4, v2.4.5, v2.4.6, v2.4.7, v2.4.8, v2.4.9, v2.4.x-dev] but these conflict with your requirements or minimum-stability. – Installation request for contributte/forms-wizard ^2.0 → satisfiable by contributte/forms-wizard[2.0, 2.0.1]. Installation failed, reverting ./composer.json to its original content.