Začínáme s Nette QUICKSTART : Warning substr_count(): Length value 1

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
ctiborv
Člen | 3
+
0
-

Zdravím,

chtěl jsem se začít učit Nette Framework a dle https://doc.nette.org/…rt/home-page jsem upravil vše dle kurzu.

Nette normálně fungoval do té doby než jsem upravil šablonu presenteru Homepage/default.latte. Po vložení kódu pro zobrazování příspěvků :
{block content}
<h1 n:block=„title“>Můj blog</h1>

{foreach $posts as $post}
<div class=„post“> , atd..

začal tracy debugger vyhazovat hlášku Warning substr_count(): Length value 1 exceeds string length v nějaké funkci GetLine() souboru parser.php.
Začal jsem postupně odebírat kód a různě si hrát až jsem přišel na to, že za to může diakritika v nadpisu h1 Můj blog.
Typuji, že je zřejmě nějkde špatně nastavené kódování nebo něco, ale vzhledem k tomu, že jsem naprostý začátečník nette, nevím..

Věděl by někdo, co se má nastavit, aby diakritika nevyhazovala Warning?

Pavel Kravčík
Člen | 1196
+
+1
-

Asi bude záležet na programu ve kterém to edituješ. Hledal bych tam.

Přepni si to do UTF-8 a možná se to rozjede.

Editoval kzk_cz (24. 4. 2015 9:29)

ctiborv
Člen | 3
+
0
-

Bingo, měl jsem nastavené v PSPADU kódování Windows . Díky.

Jaký používáte editor na nette? PSPAD nějak neformátuje šablony a nezná speciální příkazy šablon…

David Matějka
Moderator | 6445
+
0
-
  1. netbeans – je zdarma, ma slusnou podporu nette, ale jinak neni tak nabusenej jako..
  2. phpstorm – placeny, horsi podpora nette (jen par pluginu od komunity), ale ve vsem ostatnim lepsi nez netbeans :)
iguana007
Člen | 970
+
0
-

„phpstorm – placeny, horsi podpora nette (jen par pluginu od komunity), ale ve vsem ostatnim lepsi nez netbeans :)“

nenapada me, co by mel extra podporovat, me teda osobne staci Smarty plugin (ktery tam je v zakladu), ktery mi obsluhuje latte sablony a tim to konci, nic vic jsem nikdy nepotreboval.

Azathoth
Člen | 495
+
0
-