Úplne začiatky v Nette so všetkým

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
GoLaLa
Člen | 13
+
0
-

Ahoj, našiel by som nejaku knihu/ebook kde by sa mi uplne vysvetlili zaklady? Z tej dokumentacie som sa ako začiatočník nič nedozvedel a stále nechápem. Ďakujem

David Matějka
Moderator | 6445
+
0
-

quickstart si zkousel?

GoLaLa
Člen | 13
+
0
-

Jasne ale tam su take veci ktorym nechapem. S normalnym php problem nemam lenže tu je aj latte ne-on a kopu iných vecí

EDIT: Pokukoval som aj po tom semináry čo robí ten vyvojar (momentalne mi vypadlo jeho meno) lenže že by robil online som nenašiel a miesta kde to robí su tak v Prahe čo je asi 6 hodín cesty čo sa mi dochádzať nechce.

Editoval GoLaLa (22. 9. 2014 18:23)

mkoubik
Člen | 728
+
+3
-

A čemu konkrétně nerozumíš? Koukám na ten quickstart a začíná to vytvořením projektu ze sandboxu. To se ti povedlo? Umíš používat composer, podařilo se ti ho nainstalovat?
Zkus vzít ten quickstart od začátku krok po kroku a když se na něčem zasekneš tak polož nějaký konkrétnější dotaz (nebo použij google).

Mysteria
Člen | 797
+
0
-

Definuj normální PHP. Objektově orientované programovaní znáš? Slyšel už někdy něco o namespaces (jmenných prostorech)?

Editoval Mysteria (22. 9. 2014 19:04)

bazo
Člen | 620
+
0
-

vies programovanie je o skusani, patrani, googleni, citani a vytrvalosti. na zlatom podnose ti nikto tie vedomosti neprinesie a do hlavy nenaleje.

takze studuj.

Azathoth
Člen | 495
+
0
-

@GoLaLa já jsem s nette před pár měsíci začal a je to boj. Ale abys tomu nějak rozuměl a neztrácel se úplně, musíš znát aspoň trochu pár věcí. Takže, prosím, řekni:
znáš a umíš objektově orientované programování?
znáš a umíš používat namespace?
znáš aspoň teoreticky MVC návrhový vzor?

Pokud ne, tak si je nastuduj ještě před Nette a pokud ano, tak se ptej na konkrétní věci, kterým nerozumíš.