PHP API v nette beze změn?

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Ahoj chci se zeptat. Chci si do webu integrovat platby GoPay někdo už vytvořil pro toto plugin ale nefunguje uplně jak má tak jsem si řekl že se integruju čistě API přímo od GoPay. Moje otazka je jestli to musim nějak složitě upravovat nebo by to normalně mělo fungovat?

Myiyk
Člen | 321
+
0
-

Ideálně aby to bylo objektové, jinak se s tím špatně manipuluje.

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Hmm no třidy tam jsou ale to asi nestačí co? :D Jsem nováček takže se v tom ještě moc nevyznám.

Grelek
Člen | 233
+
0
-

Jestli je to objektové, mělo by normálně stačit to šoupnout do libs. Třeba libs/GoPay.

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

A potom nejaky ten use ? Nebo include

JakubTN
Bronze Partner | 49
+
0
-

Nie potom uz len zavolas new GoPay a pouzivas metody tej triedy. O include sa ti postara RobotLoader.

Filip Procházka
Moderator | 4668
+
0
-

Proč nepoužiješ hotové řešení? https://github.com/markette/gopay Používá ho tu spousta lidí a funguje jim.

Taky je od tebe dost sprosté, že se o tom, že ti to nefunguje, zmíníš jen tak mimoděk. Bylo by od tebe čestné chybu nahlásit (pokud to tedy je chyba).

enumag
Člen | 2118
+
0
-

@Filip Procházka: V tématu k tomu doplňku něco hlásil, i když je pravda, že z toho co říká tady těch chyb asi našel více.

Filip Procházka
Moderator | 4668
+
0
-

V tom případě se omlouvám… ale stejně, to co jsi tam napsal, se stěží dá považovat za nahlášení chyby. Obsah toho příspěvku má zhruba stejnou hodnotu, jako prohlášení „nefunguje to“.

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Ja ho na konec ten plugin používam. Jsem za něj vděčny jen je udělán tak jak je a nijak dale updatovan. Nejde mi tam například to že když mi gopay vrati odkaz a ja si zmenim payment session id tak mi nette laděnka hlasi warning o tom že nelze dešifrovat zkoušel jsem to jakkoliv ošetřit ale ještě nejsem natoli dobrý takže se mi to nepodařilo.

Vojtěch Dobeš