Malý wrapper pro Gopay API

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Vojtěch Dobeš
Gold Partner | 1316
+
0
-

Při seznámení se s Gopay API při práci na signaly.cz jsem si vytvořil maličkou vrstvu, která je instanční a využívá Nette. Rád bych se o ni podělil.

Github: https://github.com/…Gopay-Helper

Použití je popsáno v README.

hrach
Člen | 1834
+
0
-

Az na ten nesmyslny nazev tridy \VojtechDobes\Gopay\Helper je to pekne :)

Vojtěch Dobeš
Gold Partner | 1316
+
0
-

Dobrý podnět :) …

hrach
Člen | 1834
+
0
-

hehe, mně vadilo hlavně to Helper :D

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Ahoj chci se zeptat jestli neplánuješ update na novějši gopay api? Dělám eshop a mam gopay a potřebuju to do stranky zakomponovat ale v nette jsem začátečník takže uplně nevím jak na to.

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Jojo to vím ale je uvedeno že je to pro API 1.9 a gopay ma už api 2.3 :(

Vojtěch Dobeš
Gold Partner | 1316
+
0
-

Díky za upozornění – mrknu na to.

hrach
Člen | 1834
+
0
-

Ja na to chci mrknout taky! :))

hrach
Člen | 1834
+
0
-

3 hodinky práce, ale je to tam :) Otestováno na mém testovacím uctu, na ostrym to snad bude fungovat ok taky :) https://github.com/…mmits/master

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Ty jo díky fakt to jsem nečekal. Super práce! :) Snad to budu taky jednou umět :)

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Chci se ještě zeptat dole píšeš že to nepokrýva většinu gopay API co to např. neumí? Znamená to teda že to můžu použit ale že si stejně budu muset většinu doprogramovat?

t0x1c
Člen | 151
+
0
-

Ahoj ma malý problem kdyz udelam vse podle navodu na instalaci dostavam error. Mám nette
2.0.8 to by nemělo vadit ne? :)

No service of type Markette\Gopay\Service found. Make sure the type hint in Method ObjednavkyPresenter::injectGopay() is written correctly and service of this type is registered.

Robot loadera mam zapnuteho a v presenteru mam toto.

/** @var Markette\Gopay\Service */
 private $gopay;