Zprovoznění (úplné základy)

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
SandroBlack
Člen | 1
+
0
-

Jsem úplný začátečník v nette a chtěl bych se v tomto frameworku naučit pracovat. Zatím se pokouším alespoň rozběhnout základní ukázkovou stránku v sandboxu. Bohužel, jediné, čeho jsem zatím dosáhl, je „Fatal Error: Class ‚BasePresenter‘ not found“. Zkoušel jsem různé návody a řešení této chyby, které jsem našel na internetu, čímž jsem se pouze dostal k jiným chybám. Chci se zeptat jestli se dá někde najít nějaký zaručeně funkční návod pro aktuální verzi s nějakým postupem jak nette správně naistalovat (jak začít) a alespoň rozběhnout přiložené příklady.

  • použitá verze: Nette Framework 2.0-beta (revision 8a3182e released on 2011–10–11)
Michal Vyšinský
Člen | 608
+
0
-

Uvnitř staženého archivu máš složku sandbox – tak to by mělo být funkční. Možná ti to hodí chybu class „Model“ not found – řešení je tu

Pepis
Člen | 16
+
0
-

Ahoj, jsem na tom stejně jako SandroBlack = úplný začátečník.
Stáhnul jsem si verzi 2.0,sandbox zkopíroval na produkční server, checker mi nehlásí žádnou chybu, ale při zadání sandbox/www se mi zobrazí hláška – Server Error We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.Error 500.
Nedaří se mi ani v bootstrapu zapnout laděnku, pokud postupuji podle návodu na zapnutí laděnky, tak se mi při vyvolání sandbox/www zobrazí pouze bílá stránka.

Vím, že se tento problém tady řešil už několikrát, prošel jsem si to, ale nějak se do toho zamotávám a začínám z toho být docela unavený. Prosím o radu, ať se pohnu kousek dál. Předem díky.

Jan Endel
Člen | 1016
+
0
-