Zprovoznění sandboxu na ONEBITU

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Maekoboss
Člen | 36
+
0
-

Cus,
jsem úplný začátečník a mám malé problémy se zprovozněním nette. Překopíroval jsem složku sandbox z aktuální verze na hosting, tam jsem nejdřív obdržel chybu 505, že se nemůže nahrát třída Model, tenhle problém jsem odstranil pomocí tohohle návodu https://forum.nette.org/…installation

Tedy v config.neon jsem odebral RobotLoader a v bootstrapu jsem ho spustil. Tohle mě přivedlo ale k dalšímu problému, teď mi stránky vyhazujou „Page not Found“ – 404, je to standartní hláška apache, ne nette, ani se mi z toho neukládá žádný log – Laděnka buď není zapnutá, nebo jí to nějak nechytá.

Jsem na hostingu onebit, mám zapnutý htacces, ale v checkeru mi to teda hází, že je vypnutý. Zkoušel jsem i .htacces ve složce www přejmenovat, ale také nepomohlo.

Prosím Vás o radu.

Doufám, že zprovoznění nette bude ten největší problém a pak už všechno pojede hladce… :D

JakubS
Člen | 15
+
0
-

Možností je příliš mnoho. Původně jsem myslel, že máš botu v .htaccess (RewriteBase …). Ale když se ti sandbox jednou načetl a vrátil 500 tak bude chyba jinde.

Zkus si v bootstrapu vynutit debug mod a zkontrolovat co se routuje.

Maekoboss
Člen | 36
+
0
-

Jak jsem psal navrcu, jsem úplný začátečník s nette, tak bych poprosil o trochu konkrétnější návod, moc díky

Michal Vyšinský
Člen | 608
+
0
-

JakubS myslel toto:

Debugger::enable();

změnit na:

Debugger::enable(Debugger::DEVELOPMENT);

Jestliže používáš verzi s prefixem, tak je to třída NDebugger

EDIT: Jinak tady to máš pěkně napsané :)

Editoval CherryBoss (27. 10. 2011 0:11)

Nox
Člen | 378
+
0
-

Jinak u OneBitu mám problém se subdoménama (a podpora to neplánovala měnit), jediný řešení na co sem došel je manuálně na začátku bootstrapu připojit k $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] na konec './jmeno_subdomeny' … což není nejhezčí, ale lepší než kdyby web nejel

Editoval Nox (27. 10. 2011 8:40)