Apigen error – Ambiguous class ‚JS_lang‘ resolution;

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
skrivy
Člen | 51
+
0
-

Ahoj,

apigen mi vraci toto:

exception ‚NetteX\InvalidStateException‘ with message ‚Ambiguous class 'JS_lang‘ resolution; defined in /var/www/tg/tools/apigen/libs/fshl/lang/JS_lang.php and in /var/www/tg/tools/apigen/libs/fshl/fshl_cache/JS_lang.php.' in /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php:4138
Stack trace:
#0 /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php(4157): NetteX\Loaders\RobotLoader->addClass(‚JS_lang‘, ‚/var/www/tg…‘, 1305998054)
#1 /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php(4141): NetteX\Loaders\RobotLoader->scanScript(‚/var/www/tg…‘)
#2 /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php(4129): NetteX\Loaders\RobotLoader->scanDirectory(‚/var/www/tg…‘)
#3 [internal function]: NetteX\Loaders\RobotLoader->_rebuildCallback()
#4 /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php(1716): call_user_func_array(Array, Array)
#5 /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php(1431): NetteX\Callback->__invoke()
#6 /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php(4127): NetteX\Caching\Cache->save(‚v2|.*, *.old, *…‘, Object(NetteX\Callback), Array)
#7 /var/www/tg/tools/apigen/libs/NetteX/nettex.min.php(4125): NetteX\Loaders\RobotLoader->rebuild()
#8 /var/www/tg/tools/apigen/libs/Apigen/Model.php(43): NetteX\Loaders\RobotLoader->register()
#9 /var/www/tg/tools/apigen/apigen.php(60): Apigen\Model->parse(‚/var/www/tg…‘)
#10 {main}

Moc netusim, jestli to je chyba v nette nebo nekde u me.

studna
Člen | 181
+
0
-

Ve složce /var/www/tg/tools/apigen/libs/fshl máš dvě složky: lang a fshl_cache. Jednu smaž. :)

skrivy
Člen | 51
+
0
-

+1 diky za help.