Číslo v začátku názvu presenteru – nevytvoří se link

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
kokoumes
Člen | 39
+
0
-

Zdravím,
chtěl jsem se zeptat odborníků na nette jak je to s čísly v názvu presenterů?

Potřebuji udělat adresu „…cz/3-neco/“, ale narazil jsem na problém, že pokud presenter začíná číslem nevygeneruje se mi adresa. Zkoušel jsem to i přes překlad rout a nastal ten samý problém.

Proto jsem se chtěl zeptat jestli už někdo něco takového řešil, nebo jak by se to řešit dalo.

Předem díky za odpověď.

Filip Procházka
Moderator | 4668
+
0
-

To vypadá na práci pro SEO Router

kokoumes
Člen | 39
+
0
-

No mě se nechce dělat nis složitýho. stačil by mi třeba pouze překlad pro jednu stránku.. Opravdunikdo neví?

Filip Procházka
Moderator | 4668
+
0
-

Tak tam to číslo nedávej :)

22
Člen | 1478
+
0
-

anebo je dej na konec :-))
anebo /3/text

Editoval 22 (26. 4. 2011 15:51)

kokoumes
Člen | 39
+
0
-

No problém je, že tam to číslo prostě nutně potřebuju kvůli významu adresy. :-(
Klidně by to mohlo být i ve tvaru 3neco, ale to číslo je tam fakt důležitý

Editoval kokoumes (26. 4. 2011 16:40)

kokoumes
Člen | 39
+
0
-

Proč je to vůbec problém začínat číslem? Když použiju překlad adres a dám čislo doprostřed je to OK.
Opravdu nikdo neví jak to řešit(jednoduše)?

Martin
Člen | 171
+
0
-

Není to sice asi úplně to, co jsi chtěl, ale třeba to pomůže:

$router[] = new Route('<id>-[!<presenter>]/[!<action>]', 'Homepage:default');

Myslím, že ale naopak to může být právě to, co potřebuješ, je-li pro Tebe to číslo tak důležité. Dostaneš ho pak jako parametr. Samozřejmě si to pak ale musíš spárovat.