Linky odkazují na Not Found

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Giron
Člen | 13
+
0
-

EDIT: Problém vyřešen, způsobovali jej ty aliasy, zprvu mě nenapadlo, že by to mohl být problém. Bylo nutné povolit v .htaccess rewrite base a dopsat tam ten alias. Takže děkuji uživateli Pajka, měl pravdu, akorát já byl hloupý a nechat v rewrite base zprvu jen lomítko.

Pro ostatní s podobnými problémy zde uvádím odkaz na podobný problém: Apache aliasy

Dobrý den, používám PHP 5.3.5, Apache verze 2.2.17 (mod_rewrite povolen, respektive v httpd.conf je řádek LoadModule rewrite_module modules/mod_rewrite.so) a NetteFramework-2.0alpha-PHP5.3 (Používám wamp server). Jsem naprostý začátečník, který se rozhodl vyzkoušet PHP potažmo Nette. Zkusil jsem vytvořit jen jednoduché menu, které odkazuje na několik statických stránek (kromě uvedeného Contact i další, vytvořených naprosto stejně). Problém je, že po kliknutí na jakýkoliv odkaz KROMĚ Hlavní stránka se dostanu na klasickou stránku Not Found. Odkaz Hlavní stránka odkazuje na localhost:8080/aa/ (aa je alias v Apachi směřující do document_root) a to funguje a ostatní odkazy odkazují na localhost:8080/aa/contact nebo matches..a tyto linky nefungují. Napadá někoho, v čem by mohl být problém? Mám podezření na nějakou zákeřnost se servrem nebo mojí naprosto hloupou chybu. Snažil jsem něco podobného nalézt zde na fóru, ale moc to nepomohlo. Formu linků jsem zkoušel různě menit ({link Contact}, {link :Contact})Nyní uvedu relevantní informace:

  • /app/templates/@layout.phtml -zde se nachází mé menu s odkazy
  • /app/templates/Contact/default.phtml
  • /app/templates/Homepage/default.phtml
  • /app/presenters/BasePresenter.php
  • /app/presenters/HomepagePresenter.php -zde je funkce renderDefault()
  • /app/presenters/Contact.php -zde je funkce renderDefault()

V document_root i ledaskde jinde jsou .htaccess soubory zkopírované ze sandboxu.

Část mého @layout.phtml

<ul id="menu">