CMS ke studíjním účelům :-)

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Droid
Člen | 92
+
0
-

Zdravím, jsem Nette začátečník a dost mi dělá problém postavit aplikaci (nevím, jak co řešit). Nemá prosím někdo nějaký nástřel redakčního systému „ke kuchání“? Kód nebude nikde zneužit, jde mi pouze o inspiraci v algoritmu.

na1k
Člen | 288
+
0
-

Na podzim jsem dělal školní projekt do předmětu Informační Systémy, šlo o IS fakulty, pomocí kterého učitelé vypisují projekty a studenti se na ně přihlašují.

Obsahuje to rozdělení na tři moduly, ACL, je tam použitý Datagrid, AJAX a XML import/export. Je to v Nette 2.0-alpha(?) pro php5.3 a celkem hojně komentované, protože jsem předpokládal, že se v tom budou opravující hrabat aniž by vůbec znali Nette :-)

Můžeš se na to podívat tady: http://iis.davidsabata.cz
Pokud by se ti to líbilo, napiš a já dám zdrojáky třeba na GitHub ;-)

Droid
Člen | 92
+
0
-

na1k napsal(a):

Na podzim jsem dělal školní projekt do předmětu Informační Systémy, šlo o IS fakulty, pomocí kterého učitelé vypisují projekty a studenti se na ně přihlašují.

Obsahuje to rozdělení na tři moduly, ACL, je tam použitý Datagrid, AJAX a XML import/export. Je to v Nette 2.0-alpha(?) pro php5.3 a celkem hojně komentované, protože jsem předpokládal, že se v tom budou opravující hrabat aniž by vůbec znali Nette :-)

Můžeš se na to podívat tady: http://iis.davidsabata.cz
Pokud by se ti to líbilo, napiš a já dám zdrojáky třeba na GitHub ;-)

Ahoj, máš to skvělé! Moc děkuji za ukázku, rozhodně mi pomůže každý kód, takže kdybych mohl poprosit, ten Github by byl super :-) Btw, hodně štěstí na FITu, teď tam hodně vyhazují i na docela jednoduchých předmětech.

Editoval Droid (21. 2. 2011 12:04)

na1k
Člen | 288
+
0
-

Takže na GitHubu: https://github.com/…a/Faculty-IS