Responsive FileManager v TinyMCE

BaruCepa
Člen | 33
+
0
-

Zdravím, bojuju v Nette se správným propojením editoru TinyMCE a Responsive FileManageru. Potřebuji klientovi umožnit, aby si v rámci administrace mohl sám do webových stránek vkládat obrázky či fotky. Aktuálně to vypadá takto:
editor.latte

{block scripts}
	<script src="https://cdn.jsdelivr.net/npm/tinymce@5.10.8/tinymce.min.js" referrerpolicy="origin"></script>
	<script type="text/javascript">
		tinymce.init({
			selector: '.tinyarea',
			language: 'cs',
			language_url: '/js/tinymce-i18n/langs/cs.js',
			height: '50vh',
			entity_encoding: 'raw',
			verify_html: false,
			content_css: [
				'css/reset.css',
				'css/section.css',
				'css/style.css',
				'https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/font-awesome/6.3.0/css/all.min.css',
			],
			body_id: 'content',
			plugins: 'advlist anchor autolink charmap code colorpicker contextmenu directionality emoticons fullscreen hr image imagetools insertdatetime link lists nonbreaking noneditable pagebreak paste preview print save searchreplace tabfocus table textcolor textpattern visualchars',
			toolbar1: 'insertfile undo redo | styleselect | fontselect | fontsizeselect | bold italic | alignleft aligncenter alignright alignjustify | bullist numlist outdent indent | forecolor backcolor',
			toolbar2: 'link unlink anchor | fontawesome | image media | responsivefilemanager | preview code',
			external_plugins: {
				'responsivefilemanager': '/js/responsivefilemanager/tinymce/plugins/responsivefilemanager/plugin.min.js',
			},
			external_filemanager_path: '/filemanager/', // TODO doresit file manager spravne nacitani
			filemanager_title: "Správce souborů",
		});
	</script>
	<script src='/js/admin.js'></script>
{/block}

FileManager stažen přes composer, ze složky vendor přesunut do www, soubor plugin.min.js přesunut do složky js dle napsané cesty. Vytvořila jsem ve složce www složku upload s podložkami source a thumbs. Aktuálně to vypadá tak, že editor na liště nezobrazí ani jen ikonu filemanageru. Pokud by někdo věděl i o jednodušším způsobu, jak umožnit klientovi přidávat na stránky fotky a obrázky, jsem jedno ucho. Teď pracuji na stejných stránkách i na možnosti přidávat aktuality a v rámci nich je také předpoklad, že budou chtít přidávat fotky například z různých akcí, takže možnost tvořit si složky a posložky atd.