Malý Feedback na Dokumentaci a tutoriály k Nette

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Jakub Bouček
Člen | 54
+
0
-

Ahoj, k tomuto příspěvku asi přistupujete s nedůvěrou a očekáváte, že budu kritizovat současné problémy s webovkama. Ale nebojte, mým cílem je spíš přinést několik potřehů naprostého začítečníka a ukázat na místa, kde se naprosto ztrácím a co hledám.

Jsem naprostý začátečník s Nette, který sice od prvních okamžiků, kdy se o Nette vypustily první informační vlašťovky, poctivě pročítal všechny dostupné informace a zvěsti, ale přesto do nedávna nenašel čas a především odvahu zkoumat Nette prakticky.

Věřil jsem, že jsem chápavý a že po intezivním teoretickém studování informací o Nette a MVP budu schopen po chvíli zkoumání vystřihnou lepší aplikaci. Ale asi jsem se přepočítal, a zápasím s tím víc, než jsem čekal.

Snažím se sledovat v tutriálech a zdejší dokumentaci nějaké příklady, ale nepříjemně často narážím na problém, že v článcích tutoriálů jsou často ukázky kódu, ale mnohdy nedokážu správně určit, do jakého souboru a kam přesně se daná část kódu má vlastně vložit (laikovi není z textu zřejmé, zda se má vložit do bootstrapu, nebo do nějaké třídy a pokud do třídy, tak vlastně do jaké metody). Moc by mi pomohlo k některým ukázkám doplnit, kam přesně se vlastně daný útržek musí zkopírovat, aby to dělalo co má. Ne, že bych chtěl dělat lepiče, ale bývám jinak jen zmaten a než na to přijdu sám, tak mi dojde trpělivost. Pokusím se dodatečně doplnit o které části nápovědy se jedná.