Nefunkční Tracy v prohlížeči Safari

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
iNyxLadis
Člen | 48
+
0
-

Dobrý den,

jsem začátečníkem v oblasti programování. Chtěl bych poprosit o radu ohledně debuggeru Tracy. Měl jsem debugger úspěšně zprovozněný a perfektně fungoval. Nějakým způsobem se mi však podařilo tuto funkci v prohlížeči Safari „deaktivovat“, téměř mám pocit, že se tak událo vykřížkováním onoho okna debuggeru, a nyní pod Safari debugger nereaguje. Jiné prohlížeče jsou OK. Vyčistil jsem cache v prohlížeči i v projektu Nette. Chyba by neměla být ani v konfiguraci bootstrap.php. Soubor mám ponechán v téměř defaultním nastavení, pouze jsem upravil řádek pro korektní funkci pod IP adresou mého PC:
$configurator->setDebugMode(‚172.16.3.17‘,‚172.16.3.13‘); // enable for your remote IP

V jiném prohlížeči funguje Tracy bez problému. V čem by mohla být chyba?

Děkuji

Editoval iNyxLadis (11. 8. 2016 16:43)

GEpic
Člen | 562
+
0
-

Zkus

$configurator->setDebugMode(true);
iNyxLadis
Člen | 48
+
0
-

GEpic napsal(a):

Zkus

$configurator->setDebugMode(true);

Ahoj,
vyzkoušeno. Bohužel beze změny.

premek_k
Člen | 172
+
0
-

Zkoušel jsi vymazat lokální uložiště v safari (Vyvojář->Inspektor webu->Uložiště->Veškeré úložiště)? #jenTip

iNyxLadis
Člen | 48
+
0
-

premek_k napsal(a):

Zkoušel jsi vymazat lokální uložiště v safari (Vyvojář->Inspektor webu->Uložiště->Veškeré úložiště)? #jenTip

Díky za tip. Bohužel také nepomohlo, respektive není zde co ke smazání.

Gappa
Nette Blogger | 199
+
0
-

Začal bych tím, jestli se Tracy vůbec vloží do kódu stránky :)

Měla by se vložit na úplný konec stránky, tedy typicky za </html>.

Pokud tam bude, pak se dál podívat do konzole prohlížeče, jestli tam není třeba nějaká JS chyba.
Pokud tam nebude, tak problém je někde v aplikaci.

iNyxLadis
Člen | 48
+
0
-

Gappa napsal(a):

Začal bych tím, jestli se Tracy vůbec vloží do kódu stránky :)