tinyMCE po aktualizaci neodesílá data

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
X-mass
Člen | 6
+
+1
-

Zdravím vespolek. S nette nejsem absolutní nováček, něco málo jsem už naprogrmoval, ale teď mi nejde do hlavy proč po aktualizaci tinyMCE se formulář (textarea) tváří, že není vyplněn.
Do doby než jsem tinyMCE ktualizoval, tak normálně všechno fungovalo.
Na formu mám validaci ->addRule(Form::FILLED, 'Nebyl vyplněn text') a při odesílání nastaveno $form->getElementPrototype()->onsubmit('tinyMCE.triggerSave()'); .. Nicméně při vyplnění nějakého textu se zobrazí rovnou „Nebyl vyplněn text“. Poradí někdo kde může být chyba.Stahoval jsem verzi 4.3.3 (https://www.tinymce.com/download/ Download TinyMCE Community 4.3.3)
Díky za případné rady…

EDIT:
pokud použiji script

<script src="//cdn.tinymce.com/4/tinymce.min.js"></script>
  <script>tinymce.init({ selector:'textarea' });</script>

tak to funguje… Může to být přidaným pluginem „RESPONSIVE filemanager“ ? Pokud to dělám bez něj funguje vše OK. Pokud ho ovšem přidám tak textarea píše validační chybu, že není vyplněna…

Editoval X-mass (2. 2. 2016 21:05)

Honza Kuchař
Člen | 1662
+
0
-

Zkus to debugnout v chrome dev tools. Stačil by breakpoint někde do validace a ono se ukáže, co se uvnitř děje.

X-mass
Člen | 6
+
0
-

Tak už jsem na to nejspíš přišel. Původně jsem na textarea nastavil id na mceEditor pokud to ale načítám pomocí class, tak to funguje. Ještě to vyzkouším a dám kdyžtak vědět…