umiestnovanie a prepajanie suborov

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
laci
Člen | 16
+
0
-

Zdravím. Som úplný začiatočník v Nette a v podstate celkovo v MVC programovani. teda v tomto pripade MVP. Mam totalne hlupu otazku, ale mne mne to dost pomoze. Videl som tu par prikladov, co a ako riesit a nejaku predstavu mam, ale nemam absolutne ziadnu predstavu, kde umiestnovat subory v ramci adresara na server. Dajme tomu, skusim si napisat nejaky model a presenter a budem ich vediet navzajom prepojit. Ale kde ich mam umiestnovat? Niekde v ramci priecinka nette alebo ako ostatne php subory? A potom ako pouzit v nejakom inom subore? Prosim,nemohli by ste mi niekto trosku priblizit tuto problematiku? Viem, ze moja otazka je dost nejasna, ale rad by som vedel, co kde umiestnovat a pod. Za kazdu odpoved samozrejme dakujem.

Azathoth
Člen | 495
+
0
-

Snad ti odpovím.
V Nette je tato adresářová struktura: https://doc.nette.org/…n/presenters#…
Takže ty budeš mít všechny php soubory ve složce app. Správně by měl návštěvník tvých stránek postupně spouštět různé metody tvých presenterů a presentery spouští různé metody modelu, což je vlastně celá logika tvých stránek. Takže doporučuji všechny php soubory, které nepatří přímo do nette, umisťovat do složky model, protože tam patří aplikační logika tvých stránek.
Pokud máš nějaké jiné soubory, které nepatří do aplikační logiky, tak uveď příklad, ať se bavíme konkrétněji.

laci
Člen | 16
+
0
-

Vďaka. To mi aspoň trošku priblížilo predstavu. Avšak určite budem mať problém s volaním daných presenterov atď. A čo sa týka iných súborov, tak to sú hlavne veci vzhľadu, čiže layouty, css a pod.

Azathoth
Člen | 495
+
0
-

Layouty jako .latte soubory bys měl mít ve složce app/templates.
A css by mělo být ve složce www/css, jak jsi zvyklý u běžných webových stránek.

Šaman
Člen | 2666
+
0
-