Překreslení snippetu Ajaxem v intervalu
- Fyasko
- Člen | 106
Ahoj, pár dní už se potýkám s problémem. Snažím se pro rozšíření znalostí vytvořit chat v nette, ale ndaří se mi překreslit snippet bez refreshe stránky. Zkoušel jsem používat nette.ajax.js ale tam jsem byl uplně mrtvej.
teď mám toto
V tuto chvíli v layout.latte
<script type="text/javascript">
$(document).ready(
function() {
setInterval(function(){
$.ajax({
url: '?do=update'
})
}, 3000);
});
</script>
Presenter
<?php
public function renderDefault()
{
$this->template->value = rand(0, 1000);
}
public function handleUpdate()
{
echo $this->redrawControl('update');
}
?>
a v default.latte
{block content}
{snippet update}
{$value}
{/snippet}
{/block}
V networku prohlížeče vídím že Ajax proběhne a vrátí nový výsledek resp. v response přijde např.
{"state":[],"snippets":{"snippet--update":"256"}}
Ale snippet se ne a ne překreslit. Jsem začátečník, tak mě prosím neukamenujte :). Za jakoukoliv radu předem děkuji.
- Majkl578
- Moderator | 1364
Zkoušel jsem používat nette.ajax.js ale tam jsem byl uplně mrtvej.
To je asi dobrý začátek, je to totiž jediná použitelná client-side
knihovna na AJAX <3 Nette.
Paradoxně, nette.ajax.js je naprosto primitnivní na základní použití,
jediné, co je potřeba, je nalinkovat příslušný soubor a inicializovat. Viz stránka
doplňku.
$.ajax({ …
Tohle ti sice spustí AJAX požadavek, ale to je asi tak všechno. Je to základní funkce jQuery, kde nic jako snippet neexistuje. Musel by sis ještě dopsat success callback a v něm snippety ručně obnovovat.
Nevykládej si to nějak zle, ale nejspíš by nebylo od věci prvně zapracovat na znalostech Javascriptu/AJAXu.
- Fyasko
- Člen | 106
Nevykládám v pořádku :) … no v to nette.ajax.js jsem doufal, ale když jsem nahradil $.ajax za $.nette.ajax, tak mi to psalo v konzoli toto: Uncaught TypeError: undefined is not a function a chyba je na řádku 208 souboru nette.ajax.js.I přes toto všechno nevím proč :D Předpokládám že mi chybí nějaké parametry či co :D