Volání HTML5 CSS3 a jQuery skrze PHP u klienta s vypnutým js

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
saysay
Člen | 4
+
0
-

Dobrý den, řeším problém. Chci volat javascript (na straně serveru) skrze php u uživatele (klienta), který má vypnutý javascript v prohlížeči. Jde to vůbec? :)) Jde mi o to udržet design a slideshow i u uživatelů, kteří mají javascript vypnutý. Soustředím se hlavně na design a chtěl bych se sám naučit kódovat moje HTML5 šablony se vším tím javascriptem a trikama s CSS3 do nějaké PHP podoby. Přemýšlím, jestli to zkoušet v Nette, nebo použít nějaký známý CMS (Asi Drupal, ale možná, že by stačila Joomla! – pokud by to na mě bylo moc náročný, tak bych se smířil s Wordpressem). Moje stránky by nevyžadovaly složitější PHP funkce.

Pokud je moje otázka hodně zmatená, je to tím, že se zabývám vývojem webu teprve od začátku léta, jsem samouk a několikrát jsem ztratil čas studiem Perlu a Pythonu… Díky za každou radu…

Vojtěch Dobeš
Gold Partner | 1316
+
0
-

Javascript je věc prohlížeče. Server nemůže volat Javascript. A i kdyby mohl, v čem by bylo uživateli dobré, kdyby fungoval, i když by ho explicitně vypnul :D ?

Prostě pokud je něco závislé na Javascriptu, tak to nepojede, pokud je Javascript vyplý. Tečka.

Toto nijak nesouvisí s Nette ani jakýmkoliv jiným serverovým frameworkem/jazykem.

Etch
Člen | 403
+
0
-

@**saysay:**

Chci volat javascript (na straně serveru) skrze php u uživatele (klienta), který má vypnutý javascript v prohlížeči. Jde to vůbec?

Ehmmmm ne… pokud jsem to teda dobře pochopil.

Jediné co můžeš udělat je, že to napíšeš tak, že pokud bude mít klient vypnutý JS, tak daný požadavek zpracuje server (tedy aby to bylo nezávislé na JS). Ale obecně mi věta „Chci volat javascript (na straně serveru) skrze php“ přijde jako hodně velké psycho. ;)

EDIT: Pozdě :D

Editoval Etch (19. 7. 2013 13:06)

saysay
Člen | 4
+
0
-