Zakázání generování určitého formulářového prvku

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
martinb
Člen | 4
+
0
-

Ahoj,
s Nette jsem zatím jen začátečník, jinak s AJAXem a PHP mám docela zkušenosti.

Řeším problém, kdy vytvářím v presenteru formulář, který následně pomocí template vykresluji. Formulář je vykreslován po jednotlivých formulářových prvcích. Ve formuláři mám select, který je AJAXem kontrolován na změnu stavu. Chtěl bych docílit toho, aby se při změně stavu tohoto selectu, nějaký konkrétní formulářový prvek (text, button, etc) nevykreslil. Tedy aby se nevykreslil i jeho label. Zatím jsem byl maximálně schopný jej jen překreslit (pomocí invalidateControl), změnit jeho hodnotu nebo jej přenastavit na hidden, což skryje jen prvek, ale text a label tam zůstane.

Upřímně, budu rád za jakékoliv popostrčení nebo pokud víte v nějakém Planette nebo kde se tohle již řešilo. Prakticky vycházím z tohoto příkladu: https://blog.nette.org/…-and-pure-js

Jan Tvrdík
Nette guru | 2595
+
0
-

@martinb: Nebylo by výrazně jednodušší to řešit čistě na straně klienta? Překreslovat celý formulář při změně selectu bude uživatele děsně srát, protože to chvilku blikne a vyhodí jim to focus.

martinb
Člen | 4
+
0
-

Jan: Souhlasim – reseni prekreslovat cely formular neni user friendly.

Ja se snazim prekreslovat jenom konkretne dva textove inputy (z celkem priblizne deseti) a misto nich bych tam chtel zobrazit jine a prave tohle mi dela potize „inteligentne“ (v ramci mych moznosti) vyresit.

V kazdym pripade ti moc dekuji za odpoved.

martinb
Člen | 4
+
0
-

Behem nekolika hodin sem nahraju presnou sablonu a presenter. Protoze i kdyz tohle se da trochu obejit, tak me docela zajima, jak to vyresit.

martinb
Člen | 4
+
0
-

Jan: Moc dekuji za nastrel. S resenim jsem stravil nekolik poslednich dni a myslim, ze uz jsem na trochu lepsi AJAX + Nette levelu :)