Úprava cesty k templates + Úprava basePath + Úprava Presenter

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
SontoEremo
Člen | 341
+
0
-

Zdravím Vás,

Rád by som poprosil tých skúsených (keďže som začiatočník) s malou pomocou možno aj trochu väčšou.

Môj hosting je Websupport
PHP Verzia 5.3

Nette Verzia 2.0.10

Takže mám štruktúru webu takúto:
----- /web ← // Halvná zložka u hostingu..
------- /mojweb ← // Uložený Nette Framework
--------- /data
----------- /log
----------- /temp
--------- /includes
----------- /app
----------- /libs
------------- /Nette
--------- /templates
----------- /theme1
------------- /assets
--------------- /css
--------------- /js
--------------- /images
------------- /Homepage
------------- /Sign
------------- /@layout.latte
----------- /theme2
------------- /assets
--------------- /css
--------------- /js
--------------- /images
------------- /Homepage
------------- /Sign
------------- /@layout.latte
--------- /www_page
----------- /index.php
--------- /.htaccess

O čo mi ide? ide mi o to aby mi zobralo šablóny z root adresára templates/nazovzlozky/@layout.latte ako keby boli uložné v /app/templates/…
Snažil som sa v Presenter.php zmeniť ‚formatLayoutTemplateFiles‘ a ‚formatTemplateFiles‘ kde sú cesty ($dir/templates/$presenter/@$layout.latte) na ($dir/templates/vp_default/$presenter/@$layout.latte) Ale márne vždy mi to vyhodilo iba Error 500, prosím ako zmeniť cestu aby mi bralo šablóny v tej zložke? kde si ju uložím?

2 pomoc:
Tu by som už naozaj potreboval tých skúsenejších
čo sa týka zložky templates/nazovzlozky/@layout.latte rád by som docielil toho aby si to zistilo názov tej zložky pri ktorej musí byť predpona „vp_“ čiže výsledok by bol templates/vp_nazovzlozky/@layout.latte ak by bolo iba templates/nazovzlozky/@layout.latte bralo by sa to ako keby tam zlozka nebola s tým, že by sa dalo medzi tymi zložkami prepínať čiže vp_nazovzlozky1–alebo--\\vp_nazovzlozky2–alebo--\\vp_nazovzlozky3