config.neon – chyba odřádkování

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
perteus
Člen | 12
+
0
-

Ahoj. Předem omluva, zkoušel jsem tuto chybu vyhledat, ale prostě se mi nedaří zjistit důvod, proč se vůbec objevuje. Ok, jsem začátečník. To píše každý. Teď se pokouším dle návodu zprovoznit ukolovník. Dalo by se říci jednoduché, ale:

Jsem na části, kdy přidávám své Repository do config.neon a zde se objevuje chyba. Přestože použiju tabulator, tak mi to vypisuje:

Nette\Utils\NeonException

Either tabs or spaces may be used as indenting chars, but not both. on line 29, column 17. search►

NEON ▼

File: .../app/config/config.neon  Line: 29

19:                dsn: 'mysql:host=localhost;dbname=ukolovnik'
20:                user:
21:                password:
22:
23:            session:
24:                expiration: 14 days
25:
26:
27:        services:
28:            authenticator: Authenticator
29:                    ukolyRepository: Ukol\ukolyRepository
30:            routerFactory: RouterFactory
31:            router: @routerFactory::createRouter
32:
33:

Přitom můj kód v netbeans vypadá takto:

#
# SECURITY WARNING: it is CRITICAL that this file & directory are NOT accessible directly via a web browser!
#
# If you don't protect this directory from direct web access, anybody will be able to see your passwords.
# https://nette.org/en/security-warning
#
common:
	parameters:

php:
		date.timezone: Europe/Prague
		# zlib.output_compression: yes

nette:
		application:
			errorPresenter: Error

database:
			dsn: 'mysql:host=localhost;dbname=ukolovnik'
			user:
			password:

session:
			expiration: 14 days

services:
		authenticator: Authenticator
                ukolyRepository: Ukol\ukolyRepository
		routerFactory: RouterFactory
		router: @routerFactory::createRouter

factories:

production < common:

development < common: