Předpřipravený sandbox – Chyba 500

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
buchti
Člen | 9
+
0
-

Zdravím,
jelikož jsem začátečník v Nette a skoro všechny tutoriály na nějaký projekt v Nette začínají rozbalením sandboxu na server, mám problém. Připravený sandbox mi totiž nefunguje. Nevím proč. Zkoušel jsem nahrát do webové složky na hostingu (www) obsah složky sandbox, celou složku sandbox, různě upravovat .htaccess atd… Vždy mi to ale vyhodí hlášku:

"Internal Server Error

Pri zpracovani pozadavku doslo k vnitrni chybe. Pravdepodobne se jedna o chybu v .htaccess souboru.

Ctete instrukce v nasi znalostni bazi: Chyba 500 – Internal Server Error ".

Používám nejnovější Nette a PHP 5.3. Soubor checker, který ověřuje minimální požadavky se tváří, tak jak má a říká, že Nette na hostingu pojede, příklady ze složky examples tam taky jednou, dokonce i moje vlastní stránky, které jsem si zkoušel udělat (formuláře a základy se šablonami – Latte) mi tam fungují.. Prosím, kde je chyba? Děkuji.

ViPEr*CZ*
Člen | 817
+
0
-

Ve složce log nic není?

buchti
Člen | 9
+
0
-

Až na .htaccess a web.config tam nic není.

enumag
Člen | 2118
+
0
-

Co se stane když htaccess ze složky www smažeš a co se stane když ho tam dáš prázdný? Pokud prázdný htaccess funguje tak zkoušej řádky přidávat po jednom.

Tabetha
Člen | 140
+
0
-

a nemôžu to byť práva pre zápis do zložky temp, prípadne log?

vvoody
Člen | 910
+
0
-

500 ⇒ prepnúť debugger do dev módu

buchti
Člen | 9
+
0
-

Změnami .htaccess ve složce www jsem si nepomohl. Když jsem to smazal, psalo to potom error 404, postupným přidáváním řádků se nic nezměnilo, až na ten poslední, kdy to opět začalo psát chybu 500.
Změnil jsem ale práva složek log a temp a ve složce log přibyl soubor access.log – jeho obsah: