Špatné odkazy po chybě 500, je to možné? :)

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
stark
Člen | 3
+
0
-

Ahoj, nedřív bych chtěl říct, že jsem začátečník, tak se na mě nezlobte jestli plácám blbosti, ale vyskytl se mi tento problém – hodil jsem si svůj testovací projekt na web a samozřejmě na mě vyskočilo pár errorů 500 (ve většině případů něco s databází). Tento problém jsem opravil, jenže se mi stalo, že tam kde se objevil tento problém mi blbnou odkazy, uvedu příklad – mám tam takové menu a tam položku registrace – jenže odkaz u ní je „zdvojený“ – nette/www/%EF%BB%BF/nette/www/registrace/, všechny ostatní položky v menu fungují normálně a na localhostu funguje vše.

Zdá se mi divný, že by za teda mohla chyba 500 (je to určitě blbost že) ale nevím kde jinde by mohla bejt chyba, hledal jsem na netu a nic moc jsem nenašel, záráží mě že jeden odkaz nejde a druhý jo.

BTW když zadám url nette/www/registrace tak to jede

kdyžtak sorry za blbý dotazy :)

kdyžtak ještě přikládám boot, ale tam asi problém nebude, myslim, že jsem ho někde stáhl:

/**
 * My Application bootstrap file.
 */

use Nette\Diagnostics\Debugger,
Nette\Application\Routers\Route;
use Nette\Configurator;
use Nette\Database\Drivers\MsSqlDriver;





// Load Nette Framework
$params['libsDir'] = realpath(__DIR__ . '/../libs');
require $params['libsDir'] . '/Nette/loader.php';


// Enable Nette Debugger for error visualisation & logging
Debugger::$logDirectory = __DIR__ . '/../log';
Debugger::$strictMode = TRUE;
Debugger::enable();


// Load configuration from config.neon file
$configurator = new Nette\Configurator;
$configurator->container->params += $params;
$configurator->container->params['tempDir'] = realpath(__DIR__ . '/../temp');
$container = $configurator->loadConfig(__DIR__ . '/config.neon');


// Setup router
$router = $container->router;
$router[] = new Route('index.php', 'Homepage:default', Route::ONE_WAY);