Vhodný hosting pro Nette (Wedos?)

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Bilbo
Člen | 16
+
0
-

Ahoj, jsem úplný začátečník s Nette a dělám v něm první projekt a přemýšlím, jaký hosting by byl vhodný pro chod takového projektu (stačí mi základní funkcionalita).

Uvažuji o hostingu Wedos (je pro mě výhodný cenově), ale četl jsem tady na fóru, že tam jsou problémy se sub-doménami (Wedos je spravuje jako podsložky) a routováním URL (něco ohledně htaccess a nepovolení funkce apache_get_modules()) ?
Mohl by mi někdo ze zkušenostmi prosím vysvětlit blíže, o co přesně jde a jestli je možné na Wedosu nějak Nette provozovat (ideálně s hezkými URL) ? Díky!

https://forum.nette.org/…vne-routovat

Editoval Bilbo (12. 6. 2011 0:22)

wettnug
Člen | 4
+
+1
-

Ahoj, ja u Wedosu jsem a zadny problem tam s Nette nemam. Pouze na zacatku jsem mel problem a to ten, ze jsem nevedel jak rozjet routy, protze Wedos nepouziva Apache ale FastCGI.
Reseni je tady https://forum.nette.org/…-mod-rewrite .

Ale pro ukazku jak to mam ja:
.htaccess:

<IfModule mod_rewrite.c>
	RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
	RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
	RewriteRule !\.(pdf|js|ico|gif|jpg|png|css|rar|zip|tar\.gz)$ index.php [L]
	SetEnv NETTE_HTACCESS ok
</IfModule>

bootstrap.php

<?php
// ...
$router = $application->getRouter();

if (isset($_SERVER['NETTE_HTACCESS'])) { // FastCGI
	$router[] = new Route('index.php', 'Homepage:default', Route::ONE_WAY);
	$router[] = new Route('<presenter>/<action>[/<id>]', 'Homepage:default');
} else {
	$router[] = new SimpleRouter('Homepage:default');
}

// ...
?>
Bilbo
Člen | 16
+
0
-

wettnug: OK, díky moc!

(Sorry za lehce lama dotaz – snažím se učit rychle z dokumentace a příkladů, ale fakt s Nette teprve začínám.)

Aurielle
Člen | 1281
+
0
-

$_SERVER[‚NETTE_HTACCESS‘] byl nastaven speciálně kvůli Nette? :O

Filip Procházka
Moderator | 4668
+
0
-

Všimni si řádku

SetEnv NETTE_HTACCESS ok

v htaccess

Aurielle