Route u submodulů ve stylu /Front/submodul/presenter
- pidiclovek
- Člen | 91
Ahoj, začínám s frameworkem a pustil jsem se do routování. Můj dotaz je následující, prolezl jsem příručku programátora co se týče rout i odkazů ale neuspěl jsem. Mám dva klasické moduly Front a Admin a uvnitř Adminu jsou ještě další dva moduly, např A a B.
Adresa pak bude vypadat www.example.com/…enter/action.
Je možné, aby se submodul choval v routě jako modul? Tedy místo tečky
/?
(www.example.com/…enter/action)
Díky moc :)
- nanuqcz
- Člen | 822
Ahoj, routy pro jednotlivé moduly se asi budou muset nastavit ručně
$router[] = new Route('admin/a/<presenter>/<action>[/<id>]', 'Admin:A:Homepage:default');
$router[] = new Route('admin/b/<presenter>/<action>[/<id>]', 'Admin:B:Homepage:default');
$router[] = new Route('<presenter>/<action>[/<id>]', 'Front:Homepage:default');
- hAssassin
- Člen | 293
@pidiclovek > s timhle mam taky problem a pokud tech submodulu je vic nez dva tak to pak je problem s celkovym poctem rout (je jich pak strasne hodne)… reseni s teckou se mi vubec nelibi… nejlepsi je neco takovyho:
$router[] = new Route('admin/<module a|b|c|d>/<presenter>/<action>/[<id>/]', 'Homepage:default');
a
, b
, c
a d
jsou moduly.
Dokonce by ani nemel byt problem s vychozim presenterem pro kazdy submodul.
Tohle mi fungovalo, ale problem byl vicejazycne nazvy modulu. Pak se ty moznosti
musi generovat pro vsechny jazyky a to neni ani hezky ani spravny (napr. pro
anglictinu pojede modulu sprava-obsahu misto cms, apod.).
Takze momentalne to mam uplne jednoduse takhle:
$router[] = new Route('admin-<module>/<presenter>/<action>/[<id>/]', 'Homepage:default');
Vycet tady neni nutny a funguje to i pro multijazycny nazvy modulu vzdy pro aktualni jazyk. Sice to neni uplne nejhezci (ano, to s tim lomitkem se mi to libi vic), ale zatim nejuspokojivejsi reseni co me napadlo. Ma nekdo lepsi? :-D
Editoval hAssassin (24. 7. 2011 3:36)
- nanuqcz
- Člen | 822