Routrování a rozdíl mezi latte a phtml
- eximik
- Člen | 43
Zdravim, jsem opravdu začátečník a přečetl jsem už několik tutoriálů a článků, ale furt mi neleze na mozek, jak to vlastně funguje… Proto se to budu snažit pochopit na příkladu, který potřebuju…
Jako projekt, na kterým se učím jsem si vymyslel jednoduchou admin sekci.
po otevření stránky chci aby, pokud nejsem přihlášen načetl layout v /app/templates/login/@layout.phtml (kde mimo jiné i pro tento layout prezentr a model, zpracovavající přihlášení) a pokud jsem přihlášen, aby mi to rovnou načetlo layout /app/templates/logged/@layout.phtml… Snad chápete a budu vděčnej za fungující příklad… Učím se na 2.0 Alpha
Dále bych se chtěl zeptat, jaký je rozdíl, mezi souborama .latte a .phtml?
Děkuju moc, jsem rád že je pro nette velká česká komunita (o:
- Vyki
- Člen | 388
Pokud to chceš řešit globálně, přidej to BasePresenteru metodu startup.
<?php
public function startup() {
parent::startup();
if (!$this->getUser()->isLoggedIn()) {
if ($this->getUser()->logoutReason === Nette\Http\User::INACTIVITY) {
$this->flashMessage("Byl jste odhlášen pro dlouhou neaktivitu na webu");
}
$this->redirect('Sign:in');
} else {
$this->setLayout('layoutPrihlaen') //nepoužije výchozí layout, ale ten který zde nastavíš (bude hledat soubor @layoutPrihlaen.latte)
}
}
?>
viz: Examples / CD-collection doporučuji podrobně nastudovat tento příklad
Dříve se používalo pro soubory šablon .phtml, dnes se používá .latte, na .phtml můžeš zapomenout.
Editoval Vyki (5. 6. 2011 18:16)
- eximik
- Člen | 43
Tak jsem dal na vaše rady a výsledek: :o)
<?php
class DashboardPresenter extends BasePresenter
{
public function startup() {
parent::startup();
if (!$this->getUser()->isLoggedIn()) {
if ($this->getUser()->logoutReason === Nette\Http\User::INACTIVITY) {
$this->flashMessage("Byl jste odhlášen pro dlouhou neaktivitu na webu");
}
$this->redirect('Sign:in');
} else {
$this->setLayout('LayoutLogin');
}
}
}
Fatal Error
Class 'BasePresenter' not found