Multilevel menu v selectboxu vrací NULL

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Hankill
Člen | 9
+
0
-

Ahoj, mám takový problém, že když odešlu formulář tak se mi objeví při výpisu $values = $form->getValues() v selectboxu $form['parent_id'] se objeví NULL a u ostatní položky formuláře se zobrazí bez problému. HTML kód se vypíše bez problému. Díval jsem se tady na fóru a zjistil jsem akorat toto:

Problém je ten, že Nette formuláře obsahují feature, která kontroluje zda souhlasí SELECT vygenerovaný a SELECT přijatý. Jelikož jsem SELECT generoval na základě $this->tyden tak tato proměnná nebyla dostupná ve fázi tohoto porovnání, které se děje právě v getValues. Řešením bylo nastavit $this->tyden jako persistent. Můj problém to vyřešilo a věřím že u vás to bude stejný důvod.

Když jsem zkoušel to dělat přes persistentní proměnou tak mi to taky nebralo.

Jinak jsem začátečník a tohle je moje první větší web.
Za jakékoliv rady budu vděčný díky:)

public function actionAddItem($id_menu){
    $id = $id_menu;
    $items = array();
    try{
        $result = dibi::query('SELECT * FROM [items_menu] ORDER BY [order] ASC');
        $menu_array = array();
        foreach ($result as $post) {
            $menu_array[$post['id']] = $post;
        }
        $items = self::get_menu_items2($menu_array);
    }catch(DibiException $e){
        $this->flashMessage('Položky nenalezeny');
    }
    // polozky pro selectbox PARENT_ID
    $line_text = '<option value="0">Nejvýše</option>';
    foreach($items as $value){
        $line_text .= '<option value="'.$value['parent_id'].'">&nbsp;&nbsp;'.$value['prefix'].$value['name'].'</option>';
    }

    $items_radio = array('no' => 'ne', 'yes' => 'ano');
    $form = new AppForm($this, 'addItemForm');
	$form->addText('name', 'Název:')
          ->addRule(Form::FILLED, 'Prosím vyplňte název.');
    $form->addText('link', 'Odkaz:');
    $form->addHidden('id_menu', $id);