Občas prostě nejde přihlásit (SimpleAuthenticator, wedos)

jiristepanek
Člen | 2
+
0
-

Zdravím, mám takový problém. Nejsem žádný velký programátor. Web mi museli pomáhat programovat 2 další lidé a tak prosím o trpělivost :D. Na webu máme pouze jednoduchý formulář co zpracovává platby. Všechny zápisy pak ukládá do tabulky na kterou se dostanu po přihlášení do naší „administrace“.

99% času vše funguje tak jak má. Na localhostu ve 100%. Vadí mi ale to jedno procento kdy náš web prostě blbne.

Stává se toto:

• z administrace mě to jakoby odhlásí a hodí mě to na screen kde mám 2 inputy na heslo a jméno (klasicky po prvním přihlášení na počítači bych ale už měl být správně přihlášený napořád – takhle nejsem)
  • když se chci přihlásit znovu, nic se neděje. Stránka se jakoby refreshne ale nehodí mi tam žádný error (kontoloval jsem přes takovou tu Tracy)
  • mezitím platby z našeho formuláře dál odchází bez problému. Pouze přihlášení do administrace je to co blbne.
  • po cca 5–10 minutách se vše ÚPLNĚ SAMO vyřeší. Najednou po přihlášení přes heslo a jméno mě to hodí zpět na tabulku (administraci) kde zůstanu X dní do dalšího „výpadku“.

Zkoušeli jsme zatím toto abychom vyřešili:

• vymazat cache (bez významu)
  • zkontrolovat error logs na wedosu (nic)
  • na cloudflare dočasně vypnout cache (bez významu)
  • najmout dalšího profi programátora aby zkontroloval kód řádek po řádku (prý je vše ok)

Upřímně už opravdu nevím kde je problém. V našem kódu doufám, že ne (tím, že se to samo od sebe spraví za pár minut a na localhostu běží bez problému). Pak tu máme ten wedos který tvrdí, že to nechápe. A cloudflare kde jsou všechny non-essential funkce vypnuté. Nenapadá Vás kde by mohl být ten problém? Pokud mě někdo dobře nasměrujete tak budu strašně vděčný!

Díky!

Jirka

Kamil Valenta
Člen | 822
+
+1
-

Asi bych zaměřil pozornost na:

• cookies v prohlížeči (její podobu a expiraci)