Integrace Vue.js ovládacích prvků s Nette

RedHouse
Člen | 4
+
0
-

Ahoj!

Snažím se propojit ovládací prvky založené na Vue s formuláři v Nette. Rovnou se přiznám, že v oblasti Nette a Vue jsem nováček a omlouvám se, pokud mi něco zásadního uniká. Co se týče Vue, konkrétně se jedná o tuto knihovnu: http://element.eleme.io/#… . Zatím mám toto:

Přihlašovací formulář:

protected function createComponentSignInForm()
{
	$form = new Form;
    $form->addText('user')->setRequired();
    $form->addPassword('password')->setRequired();
	$form->addCheckbox('checkbox1', 'Možnost A');
	$form->addCheckbox('checkbox2', 'Možnost B');
    $form->addSubmit('send');
	$form->onSuccess[] = [$this, 'registrationFormSucceeded'];
    return $form;
}

Sign:in latte šablonu s formulářem:

<form n:name=signInForm class=form>
    <!-- Uživatelské jméno -->
    <label n:name=user>Username:
        <el-input n:name=user></el-input>
    </label>
    <br>
    <!-- Heslo -->
    <label n:name=password>Password:
        <input n:name=password>
    </label>
    <br>
    <!-- Checkboxy -->
    <el-checkbox v-model="checked" label="1">Možnost A</el-checkbox><br>
    <el-checkbox v-model="checked" label="2">Možnost B</el-checkbox><br>
    <br>
    <!-- Potvrzení -->
    <el-button n:name="send" type="primary" native-type="submit">Potvrdit</el-button>
</form>