AppForm POST/GET chyba?

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
HonzaMac
Člen | 40
+
0
-

Zdravím, jsem začátečník v Nette, ale narazil jsem na zajímavé chování, spíše špatné. A nebo to ještě neumím napsat lépe :-)

Mám presenter s AppFormen, nastavená metoda ,,post'' a i přesto se data posílají přes GET. Což by nemělo. Nevadilo by mi to, pokud by tam nebyla textarea, která obsahuje hodně textu a při ukládání zařve samotné HTTP

Request-URI Too Large

The requested URL's length exceeds the capacity limit for this server.

Kód v presenteru:

protected function createComponentImportForm() {
    $form = new AppForm;
    //$form->setTranslator($this->translator);
    $form->setMethod('post');
    $form->addTextArea('import', 'XML', 80, 30)
                ->addRule(AppForm::FILLED, 'Musíte zadat validní XML data.');
    $form->addProtection('Prosím vyplňte formulář znovu (vypršelů bezpečnostní token.');
    $form->addSubmit('save', 'Importovat data'); //->getControlPrototype()->class('default');
    $form->onSubmit[] = array($this, 'ImportFormSubmitted');
    return $form;
}

renderování stránky s textareou a importem

public function renderImport($formvalues) {
    $form = $this->getComponent('importForm');
    if (is_array($formvalues)) $form->setDefaults($formvalues);
}

Děkuji za nápady na vyřešení

Verze: Nette Framework 0.9.1 (revision dc607f0 released on 2009–09–18)

Ondřej Mirtes
Člen | 1536
+
0
-

Vždyť přeci odesílání metodou POST je defaultní, tak jaktože se ti to rve do GETu?

Aha, jak plníš ty $formvalues v renderImport? :) Každopádně nastavení defaultních hodnot patří do továrničky anebo do action metody. Ten tvůj kód vlastně nedělá nic – jen znovuvyplní formulář odeslanými hodnotami, což je zbytečné. Čeho vlastně chceš dosáhnout?