Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
GEpic
Člen | 566
+
0
-

Ahoj, zkouším již delší dobu vytvořit jednu aplikaci, vše se mi daří a na to že využívám Nette cca 14 dní, se mi velice líbí a vše funguje jak má, kompletně celá aplikace, ale…

Aby při dalším psaní nedocházelo k zbytečnému opakování kodu, chtěl bych si rozšířit třídu User o nějaké metody, tedy využít původní třídu, ale extendovat jí o další metody, ale vůbec nevím jak na to.

Zkoušel jsem projet forum a vždy jsem odpověd našel, ale nyní ne a nepřišel jsem vůbec jak na to. Zkoušel jsem různé fígle přes registraci třídy v config.neon přes service: user: <třída>, ale taky bez úspěchu.

Potřeboval bych tedy přesný návod, co je potřeba dodržet při extendování třídy Nette\Security\User, nikde jsem bohužel odpověd nenašel a nejsem žádný hvězdný programátor. Díky za případný rychlý brief.

Hodně zdaru! :)

PS: Dokumentace mi toho také moc nedala, prostě jsem to nepochopil, třeba budu mít štěstí nyní. :)

Editoval GEpic (28. 12. 2015 23:51)

enumag
Člen | 2118
+
0
-

O co konkrétně se ji snažíš rozšířit? Ne vždy je dobrý nápad rozšiřovat existující třídu, často je lepší použít skládání.

GEpic
Člen | 566
+
0
-

Nemusím jí nutně rozšiřovat, chtěl bych pouze využívat jako doposud $this->user ale třeba s funkcí $this->user->getAvatar() nebo získávat ostatní informace o daném právě přihlášeném uživateli. Pokud existuje jiný, pohodlný způsob, budu jedině rád. Chci aby se tyto informace načetli při vytvoření instance třídy a pak údaje popřípadě měnit, jako třeba email uživatele, heslo, telefonní číslo, apod. Doposud to řeším tak, že mám v každém formuláři přímo dotaz na databázi, ale nepřijde mi to pohodlné, jelikož informace o uživateli získávám docela často na více místech, nebo je nastavuji.

Editoval GEpic (29. 12. 2015 1:22)

enumag
Člen | 2118
+
+2
-

V tom případě bych zvážil možnost ukládat tyto informace do Identity když ji vytváříš v authenticatoru.

GEpic