Studium informatiky na VŠ

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
TonyVlcek
Člen | 1
+
0
-

Zdravím,
jsem v maturitním ročníku na gymnáziu a řeším, kam jít na VŠ. Rozhoduji se mezi VUT FIT, MUNI FI, ČVUT FIT.

I když se toho o programování a informatice obecně mám ještě spoustu co učit, nejsem zase úplný začátečník. S PHP (a Nette) už jsem pracoval na pár projektech. Do budoucna (po studiu) bych se i nadále rád věnoval vývoji v oblasti webu (programátor, manager, …).

Říkal jsem si, že komunita programátorů okolo Nette bude tím správným místem kde se zeptat. Takže: VUT, MUNI nebo ČVUT? Jaký je váš názor na studium informatiky v zahraničí? Co se dá očekávat od studia na VŠ?

Díky moc za jakékoli užitečné informace, nebo třeba vaše vlastní zkušenosti se studiem :)
Tony Vlček

Jan Mikeš
Člen | 771
+
+2
-

Ahoj, muzu ti dat muj, mozna trosku unikatni pohled na vec, ktery by ovsem 100% nepotesil tve rodice.
Studoval jsem 3 semestry na MUNI (aplikovana informatika) a dohromady 3 semestry na VSB v Ostrave.

Ja osobne jsem se zameroval ciste na programovani a nechtel jsem moc omacky kolem (vysokoskolska matematika je zlo, hlavne na MUNI :-) ) a podle toho to take dopadlo – chtel jsem se zdokonalovat v programovani, jenze v teto oblasti mi uz zadna skola nemela co nabidnout (v oblasti PHP a webovych aplikaci) a stejne vyhlidky byly i do nasledujicich semestru, takze jsem studia zanechal i pres velky natlak okoli, ze budu potrebovat titul atd… tak v IT oboru a hlavne programovani je to trosku odlisne a dovolim si tvrdit, ze v teto sfere, pokud jsi sikovny a opravdu neco umis, tak ti je titul naprd a dokonce bych ti i doporucil aby ses venoval praxi a opravdu na sobe pracoval, nez chodil do skoly, protoze ti to do zivota da mnohem vice nez nejaky papir a 2 pismenka pred jmenem.