Práce po škole

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
grogy
Člen | 147
+
0
-

Zdravím,

měl bych dotaz ohledně práce při studuju VŠ. Jak jsou na tom firmy s tím, aby zaměstnávali lidi při škole (absolventy) – v poptávkách to občas vídám, ale chtěl bych vědět váš názor – těch co mají s tímto už osobní zkušenosti.

IT VŠ dálkově jsem v našich končinách ještě nenašel (možná jsem se nedíval pozorně), ale třeba nová fakulka na IT od ČVUT určitě nebude na špatné úrovni, ovšem nejde mi o papír (který má stejně spousta lidí jen tak), ale spíš o ty znalosti a zkušenosti, které bych tam nabyl, ovšem nechtěl bych nic čistě teoretického – něco na půl mezi teoriií + praxí. Co váš názor na diplom v oboru IT – nebo raději praxi a zkušenosti (k tomu se přikláním).

Obojí má své pro i proti, rád bych slyšel názory ze života, těch teoretických jsem slyšel mraky :)

Honza Marek
Člen | 1664
+
0
-

Při vejšce se dá normálně pracovat, firmy zaměstnávají studenty IT celkem rády. Praxi se ve škole nenaučíš. Pokud ano, tak povrchně a většinou lehce zastarale.

FIT na ČVUTu bude dobrá volba.

Jinak já teď půjdu do třeťáku na FEL ČVUT (program STM).

Jan Jakeš
Člen | 177
+
0
-

Hele asi to bude podbarveno tím, že tam sám studuji, ale podle mě, pokud se chceš něco naučit a nejde ti jen o diplom, tak FIT na VUT je nejlepší volba.

Mohl bych trochu porovnávat s Masaryčkou, protože znám lidi, co tam studují. Je to tam prý samá teorie. U nás je kladen hodně velký důraz na praxi, musíš vypracovat spoustu projektů, tzn. nastoupíš a hned píšeš programy. Přednášky jsou všude a už od podstaty je to prostě teorie, protože na přednášce se přednáší :) Já na přednášky nechodím, dojdu na všechna důležitá cvičení a udělám všechny projekty (ačkoliv pro předmět není nutnost udělat všechny) a myslím, že mi to dá nejvíc, co může. O zkouškovém pak pár nocí moc nespíš, doženeš trochu teorie a je to :) Klidně se 100% výsledky…