Vlastní HTML v Rendereru při generování formulářových prvků
- martin.loucka
- Člen | 9
Dobrý den,
mám problém s generováním kódu formuláře v Nette. Předesílám, že jsem v Nette začátečník, proto nemám úplný přehled o možnostech tvorby odvozených tříd apod.
Vzhledem k tomu, že nevím přesně, kde je jádro problému, půjdu raději rovnou k věci, a to formou názorného příkladu.
Při definování formuláře v metodě v Presenteru použiji následující kód:
$form = new UI\Form;
$form->addRadioList('gender', 'Pohlaví:', array('m'=>'muž','f'=>'žena'));
return $form;
V šabloně v rámci procházení {form} použiji:
<div n:foreach="$form->controls as $input" class="row form-group">
{label $input, class => 'col-sm-2 control-label' /}
<div class="col-sm-10">
{input $input, class => 'form-control'}
</div>
</div>
Dostanu při použití výchozího Rendereru toto HTML:
<div class="row form-group ">
<label class="col-sm-2 control-label">Pohlaví:</label>
<div class="col-sm-10">
<label for="frm-contactForm-gender-m">
<input type="radio" name="gender" id="frm-contactForm-gender-m" value="m">muž
</label>
<br>
<label for="frm-contactForm-gender-f">
<input type="radio" name="gender" id="frm-contactForm-gender-f" value="f">žena
</label>
</div>
</div>
Otázka je prostá, lze nějakým způsobem (a jakým) zanést do Nette nový vzor generování Radio tak, aby výsledný efekt vypadal takto?
<div class="row form-group ">
<label class="col-sm-2 control-label">Pohlaví:</label>
<div class="col-sm-10">
<div class="radio">
<label for="frm-contactForm-gender-m">
<input type="radio" name="optionsRadios" id="optionsRadios1" value="m" class="px">
<span class="lbl">muž</span>
</label>
</div>
<div class="radio">
<label for="frm-contactForm-gender-f">
<input type="radio" name="optionsRadios" id="optionsRadios2" value="f" class="px">
<span class="lbl">žena</span>
</label>
</div>
</div>
</div>