Přesměrování ve formuláři

Upozornění: Tohle vlákno je hodně staré a informace nemusí být platné pro současné Nette.
Jonge17
Člen | 4
+
0
-

Zdravím, předem říkám že jsem úplný začátečník a asi to bude triviální problém. Mám jednoduchý select box ve kterém vybírám rok, a podle vybraného roku se mi na stejné stránce načte článek z DB. Články se mi načítají (když dám natvrdo url /annual-reports/2012), jenom mám problém s tím, jak do URL ten rok dostat.

V bootstrapu mám tuto routu:

$container->router[] = new Route('annual-reports/<year [0-9]{4}>', 'Main:annualReports');

V presenteru (mimo jiné):

protected function createAnnualReportsForm() {
    $form = new Form;

$reportsYears = $this->annualReportsRepository->findYears()->fetchPairs("year", "year");

$form->addSelect("year", "Year:", $reportsYears);
    $form->addSubmit("send", "Select");
    $form->onSuccess[] = $this->annualReportChanged;

return $form;
}

public function renderAnnualReports($year) {
    $this->template->yearsForm = $this->createAnnualReportsForm();
    $this->template->annualReport = array();
    if (!empty($year)) {
        $this->template->annualReport = $this->annualReportsRepository->findReport($year);
    }
}

Co mám dát do metody annualReportChanged aby se mi změnila ta adresa? Případně mám ještě něco blbě?

A ještě menší dotaz: metoda findReport($year) vrací z DB vždy jeden (nebo žádný) řádek. Jak z toho ten jeden řádek dostat a uložit do proměnné, abych nemusel v šabloně mít {foreach}?

jiri.pudil
Nette Blogger | 1032
+
0
-
$this->redirect('Main:annualReports', $year);

$year si samozřejmě vytáhneš z formuláře.

K menšímu dotazu (předpokládám, že findReport() vrací Selection):

...->findReport($year)->fetch();
Jonge17
Člen | 4
+
0
-

Díky moc, fetch funguje. S tím redirectem – zjišťuju, že chyba bude jinde. Přesně tak jsem to totiž měl. Ta metoda se vůbec nezavolá. (Zkoušel jsem tam hodit třeba flashMessage a taky nic.)